IMPACT לקהילה!

עמותת צ׳יימס ישראל

עמותת צ’יימס ישראל הינה ארגון ללא מטרות רווח הפועל מאז שנת 1991 למען שיפור איכות חייהם של אנשים עם מוגבלות.

העמותה מפעילה כ-25 מסגרות ותוכניות ליותר מ-1,400 אנשים ובני משפחותיהם.

העמותה פועלת למען אנשים עם מגוון מוגבלויות, כגון מוגבלות שכלית התפתחותית, נכויות פיזיות, נפגעי נפש, אוטיזם, נכויות התפתחותיות ועוד.

מקבלי השירותים הם מגיל חצי שנה ועד זקנה, ללא הבדל גזע, לאום או דת, בפריסה גיאוגרפית רחבה ב-14 רשויות מקומיות: אשקלון, חולון, תל-אביב, יפו, רמת השרון, הוד-השרון, מודיעין, ראש העין, כפר-סבא, אריאל ובמגזר הערבי.

העמותה פועלת בתמיכה ופיקוח של משרדי הרווחה, הבריאות והחינוך, ובשיתוף פעולה עם ביטוח לאומי, קרן שלם, קרנות ותורמים, הורים ומשפחות. העמותה הינה בעלת “תו מידות” וחברה ב”עיגול לטובה”.

אין דרך לתאר את חשיבות המתנדב עבור האוכלוסייה עם צרכים מיוחדים!

עמותת צ’יימס ישראל מאמינה שלאדם עם צרכים מיוחדים, כמו לכל אדם, הזכות והיכולת לחיות חיים של כבוד ועצמאות, תוך מיצוי הפוטנציאל האישי הטמון בו.

מסלולי התנדבות

אתם בוחרים את המסגרת בה תרצו להתנדב! לצ’יימס למעלה מ- 25 מסגרות ותוכניות המעניקות שירות לאוכלוסייה במגוון גילאים, מגיל חצי שנה ועד זקנה.

המתנדבים מוזמנים להשתלב בתפקידי הדרכה או כעוזרי מדריכים במסגרות צ‘יימס ישראל השונות. הכשרה וליווי – עלינו!

חונכות אישית עם ילדים/בוגרים עם מוגבלות, לקידום והעצמה על פי תכנית אישית, תוך קבלת ליווי והכשרה על ידי אנשי המקצוע שלנו במסגרות השונות.

בואו להיות חלק מה”היי-טק” הקטן שלנו 🙂 סיוע לחניכים עם מוגבלות באמצעות טכנולוגיה מתקדמת!

סיוע בעבודה מקצועית בתחומי סיעוד, קלינאות תקשורת, ריפוי בעיסוק או פיזיותרפיה. יכול להתאים מאוד לסטודנטים הלומדים את התחום או המביעים עניין להתמחות וללמוד שיטות עבודה מקצועיות בטיפול, בליווי צמוד ומלא של אנשי המקצוע המובחרים שלנו.

אצלנו במסגרות כמעט בכל יום מועבר חוג בתחומים כגון: מוסיקה, בישול, יצירה, ריקוד, צילום ועוד. היד נטויה והסטודנט/ית יוכלו לבחור איזה חוג להפעיל בהתאם לנטיות ליבם/ן ולפי התחביבים!

השתלבות במרכזים התעסוקתיים שלנו, המאפשרים לאנשים עם מוגבלות את הזכות לעבוד בכבוד ולהרגיש כחלק מהקהילה. ההתנדבות במפעלים אלו מעצימה במיוחד ומאפשרת למתנדב/ת לפתח קשרים אישיים ומעניינים עם האדם עם המוגבלות, ובאותה הזדמנות לסייע לו בהגדלת התפוקה היומית.

אזור התנדבות

פריסה גיאוגרפית רחבה ב-14 רשויות מקומיות- מאזור השרון בצפון ועד אשקלון בדרום: אשקלון, חולון, תל-אביב, יפו, רמת השרון, הוד-השרון, מודיעין, ראש העין, כפר-סבא, אריאל ובמגזר הערבי.

שעות התנדבות מגוונות- מסגרות צ‘יימס השונות פועלות החל משעות הבוקר המוקדמות ועד שעות אחה“צ המאוחרות, 6 ימים בשבוע כולל יום שישי, ומאפשרות גמישות בשעות ההתנדבות.

הרשמה להתנדבות

נא להוסיף במייל: שם, ת.ז, טלפון ומסלול התנדבות

פרטי איש הקשר בארגון

דילוג לתוכן